Трансформація грушеподібної фрекен Бок (рефлексія на виставу «Вечірнє шоу Фрекен Хільдур Бок»)

Сьогодні потрапила на премʼєру моновистави «Вечірнє шоу Фрекен Хільдур Бок» режисера Дмитра Леончика.
Думала, що після «Мати Гіркого», яку я задивилась до дірок і яка досі залишається однією з найулюбленіших в репертуарі Чернівецького драмтеатру, мене вже нічого настільки не вразить, але ж ні.
Акторська гра Лариси Попенко, її жива взаємодія з глядачами, робота з декораціями, музичне оформлення, сенси, – все тримало в напрузі від початку і до фіналу. Єдине – я не одразу зрозуміла, коли був фінал і чекала на продовження. Хоча.. найважливіше сказано й показано, усі крапки над «і» розкладено. Відчуття катарсису, відтак полегшення.
Все життя уявляла Фрекен Бок грушеподібною озлобленою жінкою з радянського мультфільму про Малюка і Карлсона. Вайб Лариси Попенко в образі цієї героїні – це щось зовсім відмінне від вайбу анімованої незґрабної домоправительки. У виставі відображено цілу історію її життя, і ця історія розклала зовсім інші, несподівані акценти. Було трагікомічно. Сумно і весело водночас.
Я б хотіла проаналізувати глибше, розібрати усе на деталі, наче якийсь механізм. Але не можу, бо саме в цілісності усе набуває сили. Принаймні в цьому випадку. Дуже чуттєво. Сильно.
Не без якихось маленьких нюансів, але і я не театрознавець, щоб писати про таке обʼєктивно. А субʼєктивно не хочеться.
Приходьте і дивіться, бо це гарно.
Нехай живе сцена-майстерня!